مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:452022-12-30سياسي

جان فدا| رییس ستاد 9 دی: مدیریت شهید سلیمانی داعش را شکست داد


جمهوری اسلامی ایران با مدیریت مدیران بزرگی همچون شهید سلیمانی توانست داعش را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی محمد نایینی، رییس ستاد بزرگداشت 9 دی ظهر امروز در اجتماع باشکوه 9 دی در مسجد امام خمینی (ره) سمنان، با اشاره به انواع توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران اظهار کرد: جنگ ترکیبی را امروز باید جدی گرفت؛ دشمن از طریق همه ابزارهایی که در اختیار دارد، تلاش می کند تا به نظام اسلامی و ملت ایران ضربه بزند.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره مقابله با ایران اسلامی را پیگیری می کنند و در ماه های اخیر نیز شاهد بودیم که اغتشاشات خیابانی در همین راستا رخ داد.

رییس ستاد بزرگداشت 9 دی ادامه داد: تغییر باورها در داخل کشور و بین مردم ما مهم ترین هدفی است که از سوی دشمنان دنبال می شود و آنها در این راه، از هر کاری دریغ نمی کنند.

نایینی گفت: اغتشاشات داخلی، جنگ رسانه ای، اجماع بین المللی و تهدیدات نظامی و سایر ابزارها امروز در دست دشمنان است تا با ملت و نظام اسلامی ایران مقابله کنند.

وی ادامه داد: امروز باید بیش از همیشه به روش ها و الگوهای فتنه انگیزی دشمنان توجه داشت؛ آن ها به طور دائم این شیوه ها را به روز می کنند و بخشی از جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمنان برای این است که مردم را از آینده ناامید سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| رییس ستاد 9 دی: مدیریت شهید سلیمانی داعش را شکست داد

جان فدا| رییس ستاد 9 دی: مدیریت شهید سلیمانی داعش را شکست داد